در دنیای امروز که خیلی از افراد به گوشی های خود وابسته هستند، اتفاق افتادن مشکلاتی مانند از دست افتادن موبایل یا خیس شدن آن کاملا طبیعی است. امروز در مجله الکترونیکی چی کارا در مورد حل مشکل گوشی آب خورده و جلوگیری از خسارات بیشتر باهم صحبت می‌کنیم. در صورتی که شما هم راهکارهایی در این زمینه بلد بودید برای ما در قسمت نظرات بنویسید.

حل مشکل گوشی آب خورده

حل-مشکل-گوشی-آب-خورده

احتیاط های لازم

در این زمینه رعایت چند نکته زیر کافی است:

اگر موبایل شارژ می‌شود، آن را از برق بکشید!

اگر موبایل شما هنگامی که شارژ می‌شود خیس شود نباید به آن دست بزنید! ابتدا باید موبایل را از شارژر جدا کنید چرا که احتمال برق گرفتگی و شوک الکتریکی وجود دارد.

حل مشکل گوشی آب خورده

حل-مشکل-گوشی-آب-خورده

عکس العمل سریع از خود نشان دهید!

باید سریع موبایل خود را از محل جمع شدن آب جدا کنید! چرا که آب به دکمه‌ها، صفحات داخلی و بردها نرسد. پس یادنان باشد عکس العمل سریع خیلی مهم است.

از ابزار هایی مانند سشوار اصلا استفاده نکنید!

شاید خیلی از افراد غیرفنی و متخصص به شما توصیه کنند که در این موارد از سشوار برای خشک کردن سریع موبایل خود استفاده کنید. این امر موجب ضررهای جدی به دستگاه شما می‌شود و نه تنها مشکل گوشیی آب خورده را حل نمی کند بلکه ضررهای احتمالا سنگینی به شما وارد می‌کند چرا که در صورت حتی خشک شدن آب با استفاده از سشوار و موارد مشابه آب بعدا دچار رسوب می‌شود که تاثیر بدی در عملکرد دستگاه شما دارد!

حل مشکل گوشی آب خورده

حل-مشکل-گوشی-آب-خورده

ال سی دی موبایلم خیس شده است، چی کار کنم؟

راهکار امروز چی کارا احتمالا به شما کمک می کند که دیگر نگران این مساله نباشید! شما باید برای رفع مشکل و جلوگیری از خسارت به صفحه تاچ و ال سی دی موبایل خود پس از خشک کردن موبایل با دستمال یا حوله آن را در مجاورت یک ماده با جذب رطوبت بالا قرار دهید. راهکار سنتی و ارزان قیمت این مشکل برنج است! بله شما می‌توانید موبایل خود را در کیسه برنج قرار دهید و پس از گذشتچند ساعت که رطوبت آن بصورت کامل گرفته شد، آن را وردارید!

حل مشکل گوشی آب خورده

حل-مشکل-گوشی-آب-خورده

موبایلم هنوز درست نشده است، چکار کنم؟

پس از انجام تمام موارد بالا اگر همچنان مشکل گوشی آب خورده شما حل نشده است یا اصلا موبایل شما روشن نمی‌شود، شما می‌توانید بدون هیچ دغدغه ای موبایل خود را به خدمت رسانان متخصص، متعهد و مسئولیت پذیر چی کارا بسپارید، چرا که در چی کارا به شما تضمین قیمت مناسب، پاسخگویی سریع، کیفیت بالا و پشتیبانی دائمی داده می‌شود. همچنین در بخش کامپیوتر و موبایل وبلاگ چی کارا برای راه حل های بیشتر جستجو کنید.

برای ثبت سفارش تعمیر موبایل در چی کارا چی کار کنم؟

شما می‌توایند از طریق این لینک وارد بخش تعمیر موبایل و  تبلت چی کارا شوید، سپس پس از خواندن نکات مربوطه گزینه ثبت سفارش را فشار دهید. پس از آن با پاسخ به چند سوال کوتاه می‌توانید سفارش خود را بصورت کاملا رایگان ثبت کنید. نگران هیچ چیزی نباشید چی کارا کنار شماست!