در این روزها، غذاها تنها به برنج و خورشت ها محدود نمی شود. انواع مختلف غذاها از فرهنگ ها و کشورهای دیگر وارد ایران شده است که با ذائقه ایرانی هم مطابقت دارد. یکی از آنها فینگرفودها هستند که طرفداران زیادی پیدا کرده اند. فینگرفود ها به دلیل سادگی در پذیرایی و تنوع بالایشان، به یکی از محبوب ترین برای مهمانی ها تبدیل شده اند. اگر جزو افرادی هستید که به دنبال سفارش فینگر فود می گردید و یا نمی دانید که فینگر فود چیست ، ادامه مطلب را از دست ندهید.

فینگر فود چیست ؟

همان طور که از اسم آن مشخص است، فینگر فود به غذایی گفته می شود که با دست خورده می شود و قاشق و چنگال دخالتی در آن ندارند. فینگر فودها به خوبی جای خود را در مهمانی ها باز کرده اند و دارای انواع مختلفی می باشند. معمولا از فینگرفودهای گرم برای غذای اصلی و نوع سرد آن برای پیش غذا استفاده می شود. تهیه فینگر فودها علاوه بر مهمانی ها، برای افرادی که دارای مشغله هستند و یا کودک دارند، بسیار مناسب می باشد. تهیه آنها ساده و کم هزینه است و معمولا نگهداری آنها هم شرایط خاص و پیچیده ای ندارد.

سینی فینگر فود، شامل انواع مختلفی از آن می باشد که حتی در عروسی ها هم قابل استفاده است. تعبیر دیگری که از فینگرفودها وجود دارد، غذاهای انگشتی است.  بسیاری از افرادی که می پرسند فینگر فود چیست ، تصور می کنند غذایی جدید است؛ اما اینطور نیست و شکل قدیمی آن را می توانیم همان نان و پنیر و سبزی خودمان در نظر بگیریم. خلاقیتی که در فینگر فودها به کار می رود، سبب شده است در بین پرطرفدار ترین غذاها قرار بگیرد. این غذای پرطرفدار را با ترکیب انواع مختلف مواد غذایی می توان تهیه کرد.

سفارش فینگرفود

استفاده از فینگر فود مزایای بسیار زیادی دارد. از جمله آنکه فینگرفودها تنوع بسیار بالایی دارند و اغلب کوچک هستند و می توانید در یک مهمانی طعم ها و شکل های مختلفی از آن را تست کنید. تهیه آنها معمولا ساده است و نیاز به خلاقیت دارد. در مهمانی ها به راحتی سرو می شوند و نیازی به ندارک دیدن قاشق و چنگال و … ندارید.

محبوبیت فینگرفود ها و استفاده زیاد آنها در مجالس سبب شده است تا چی کارا خدمات فینگر فود در مشهد را ارائه کند. خدمت رسانان چی کارا در زمینه خودشان، متخصص هستند و دارای صلاحیت هستند. از این رو بدون هیچ دغدغه و واهمه ای، می توانید سفارش فینگر فود مهمانی هایتان را به چی کارا بسپارید.

با چی کارا، به سریع ترین و راحت ترین روش نیاز مجالستان را برطرف می کنید. لازم به ذکر است از زمانی که ثبت سفارشتان را قطعی می کنید و تا موقعی که خدمت به طور کامل برایتان به انجام برسد، تحت پشتیبانی چی کارا قرار دارید و تضمین کیفیت کار انجام شده را از پیش دارید. تنها لازم در سایت و یا اپلیکیشن چی کارا اقدام به ثبت سفارش کنید و مهمانی هایتان را با فینگرفودهای خوش طعم رنگین کنید.