با توجه به این که اکثر خانم های خانه دار نیاز به کسی دارند که به آن ها در نظافت منزل, کمک کند، استفاده از نظافتچی آقا خیلی راحت و جالب نیست به همین علت ترجیح می دهند که نظافت منزل توسط خانم های جوان را امتحان کنند! خانم های این جوان این ویژگی را دارند که علاوه بر موضوع تندرستی قادر هستند که کارها را سریع تر انجام دهند. امروز با چی کارا همراه باشید تا در مورد تعرفه نظافت منزل، نظافت منزل فوری توسط خانم، استخدام کارگر خانم برای نظافت منزل، نظافتچی خانم آماده به کار و … صحبت کنیم.

تعریف نظافت منزل توسط خانم های جوان به چه صورت محاسبه می شود؟

بر اساس نیاز شما و تعداد ساعتی که فرد به نظافت می پردازد، دستمزد می گیرد! در واقع اگر خانم نظافتچی به خانه شما مراجعه کرده و حدود 10 ساعت کار کرده است به ازای آن از شما پول می گیرد! البته قیمت ها را چی کارا تعیین می کند و نظارت سفت و سختی در این زمینه دارد.

همچنین اگر به بیش از یک نفر برای نظافت منازل مورد نظر نیاز بود، هزینه اضافه می شود. البته گاهی اوقات کارفرما درخواست خرید لوازم شستشو را هم می دهد که باید توسط نظافتچی تهیه شود و در حین کار استفاده شود. هزینه این موارد با فاکتور رسمی به مشتری مورد نظر داده می شود، پس هیچ جای نگرانی در این زمینه نیست.

نظافت منزل فوری توسط خانم ها و آقایان

یکی از قابلیت های چی کارا این است که شما می توانید سفارش خود را به صورت فوری ثبت کنید، به صورتی که اولین خدمت رسان به شما مراجعه می کند و اقدام به تمیز کردن خانه شما می کند. این نوع از سفارشات به سرعت هستند و ممکن است که شما نتوانید در مورد آقا یا خانم بودن فرد نظافتچی نظر خود را اعمال کنید.

البته گاهی اوقات هم مسائلی پیش می آید که باید مثلا به سرعت اقدام به نظافت راه پله کرد. آیا تابحال برای شما هم پیش آمده است که به صورت فوری نیاز به خدمات نظافت منزل داشته باشید؟ جند بار این اتفاق افتاده است؟ تجربه ی شما چه بوده است؟ چه کاری در آن لحظه انجام دهید. می توانید جواب این سوالات را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

استخدام کارگر خانم برای نظافت منزل

نظافت منزل توسط خانم های جوان و یا نظافتچی خانم آماده به کار که شرایط لازم را برای این کار داشته باشد، می تواند با واسطه گری چی کارا، سامانه هوشمند درخواست خدمات انجام بشود. چی کارا با پشتیبانی سریع در این زمینه می تواند به شما کمک کند و شرایطی را فراهم کند که در آن به نتیجه ی دلخواه خود برسید.

نظافتچی خانم آماده به کار

به نظافتچی که به سرعت می تواند، خدمات نظافتی رابرای شما انجام دهد، نظافتچی آماده به کار می گویند که اگر از نوع زن باشد، کلمه خانم هم به آن اضافه می شود!