یکی از مواردی که روزانه تعداد زیادی درخواست از آن در سامانه هوشمند درخواست خدمات چی کارا ثبت می شود، تعمیر آبگرمکن در مشهد واحد های اداری، تجاری و مسکونی است. بعضی اوقات پیلوت خاموش می شود که خود شخص می تواند با راهنمای روشن کردن موجود در بدنه پیلوت آن را مجددا روشن کند.

تعمیر آبگرمکن در مشهد

تعمیر آبگرمکن در مشهد

هشدار خیلی مهم

اگر هنگامی که پیلوت آبگرمکن شما خاموش بود، بوی گاز را حس کردید حتما این موارد ایمنی را رعایت کنید:

  • سریعا راهی برای گردش هوا به محل پیدا کنید مانند باز کردن پنجره
  • تحت هیچ شرایطی از وسایل برقی استفاده نکنید

بعد از این موارد هرچه زوتر با یک خدمت رسان تاسیسات و لوله کشی تماس برقرار کنید و او را از احتمال نشتی گاز به علت خراب شدن قطع کننده گاز آبگرمکن، آگاه سازید.

انواع آبگرمن

آبگرمکن ها وسیله ی تامین کننده ی آب گرم هستند که در منازل، دفاتر اداری و تجاری، باغ ها و ویلاهای خارج شهر استفاده می شوند و انواع مختلفی دارند. آبگرمکن ها را بر اساس نیاز و تعداد نفرات افراد خانواده یا محل کار انتخاب، نصب و راه اندازی می کنند. آبگرمکن ها به چند دسته ی دیواری، مخزنی و ایستاده تقسیم می شوند که با مدل و برند های متوع در بازار موجود هستند. هزینه تعمیر آبگرمکن های برقی و گازی با هم متفاوت نیست اما هزینه نصب و راه اندازی آن ها کمی با یکدیگر فرق دارد.

آبگرمن برقی بخرم یا گازی؟

برای انتخاب و خرید یک آبگرمکن حتما باید به نوع انرژی مصرفی آن توجه ویژه ای بکنید            . شاید با خودتان تصور کنید که برقی یا گازی بودن آبگرمکن تاثیر بر کیفیت عملکرد آن ندارد اما همین موضوع یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در تعمیر و نگه دار آبگرمکن است. جدا از این موضوع تفاوت هزینه مصرف برق و گاز هم، نکته ی تاثیرگذار دیگری بر این موضوع است.

تعمیر آبگرمکن در مشهد بصورت بصرفه!

در این جا مانند بسیاری دیگر از خدمات خود به شما اکیدا توصیه ی استفاده از خدمت رسان باتجربه و ماهر را می کنیم چرا که در بعضی موارد هزینه تعمیر آبگرمکن های قدیمی و تعویض وسایل آن ها با نو کار به صرفه ای در برابر خرید یک آبگرمکن نو نیست و تنها یک خدمت رسان امین و متعهد شما را از این موضوع قبل از تعمیر آبگرمکن در مشهد آگاه می سازد!

تعمیر آبگرمکن در مشهد

چگونه هزینه تعمیر آبگرمکن را کاهش دهیم؟

برای این کار به شما پیشنهاد می کنیم، از یک متخصص پیش از شروع کار مشاوره بگیرید. با این کار می توانید از مشکلات احتمالی پیش از آمدن تعمیر کار آبگرمکن آگاه شوید و در صورتی که کمی بخت با شما یار باشد، وسایل مورد نیاز را از بازار با قیمت کمتر خریداری کنید تا روزی که تعمیرکار به شما مراجعه می کند همه چی آماده باشد!

چگونه می توانم سفارش خودم را ثبت کنم؟

شما می توانید به سایت چی کارا مراجعه کنید و با دانلود اپلیکیشن اندروید یا اپ پیشرو چی کارا که برای پلتفرم های IOS و Windows طراحی شده است، سفارش خود را به صورت کاملا رایگان ثبت کنید.