اولین دغدغه ای که هنگام شروع فصل های بهار و تابستان برای افرادی که کولر آبی دارند ایجاد می شود، سرویس کولر آبی است. ما این دغدغه را برای شما از بین برده ایم! با خدمت رسان های حرفه ای، متعهد و وقت شناس چی کارا خیلی راحت از باد خنک کولر آبی تان لذت ببرید.

سرویس کولر آبی

تعمیر کولر آبی در مشهد

سرویس کولر آبی شامل چه چیز هایی است؟

تعویض پوشال، روغن کاری یا اصطلاحا یاتاقان، شستشوی پمپ آب و تست کلی از جمله خدمات سرویس کولر است. نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که در صورت نیاز به خرید لوازم، قیمت لوازم خریداری شده برای کار در دستمزد سرویس محاسبه نمی شود و در صورت نیاز به تعمیر قطعات، دستمزد تعمیر هم به فاکتور هزینه های سرویس اضافه خواهد شد.

چرا باید هر سال پوشال کولر آبی را عوض کنیم؟

گاهی این اتفاق سالانه نیست و حتی سالی چند بار هم ممکن است اتفاق بیفتد. با تعویض پوشال میزان گرد و غبار عبوری از کولر به داخل خانه کاهش پیدا می کند و کولر هم باد خنک تر و لذت بخش تری خواهد داشت. تعویض پوشال فقط به خاطر گرد و غبار و خنکی بیشتر کولر آبی نیست بلکه تاثیر بسیار زیادی بر میزان تازگی هوای داخل خانه دارد.

آیا شستشوی کولر ضروری است؟

به طور معمول در پایان فصل گرما یعنی انتهای تابستان قبل از روکش کشیدن روی کولر آبی، آن را تخلیه می کنند و کف آن را می شویند. این کار باعث می شود کولر برای سال آینده تمیز و آماده باشد و آب درون آن در زمستان یخ نزند.

اگر این کار را نکرده باشید باید از سرویس کار کولر بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد چرا که آب تبخیر شده و مقدار زیادی رسوبات کف کولر را گرفته که در صورت تکرار باعث خوردگی و زنگ زدی کولر می شود. در صورتی که از سرویس کار حرفه ای کمک گرفته باشید حتما خودش این کار را انجام می دهد و نیازی به یادآوری این موضوع نیست.

آیا همیشه نیاز به تعمیر کولر وجود دارد؟

در بعضی سفارشات سرویس کولر نیاز به تعمیر است چرا که سرویس کار در هنگام تست کلی متوجه می شود پمپ یا موتور نیاز به تعمیر دارد. تعمیر کولر آبی می تواند شامل مواردی مثل تعمیر موتور کولر، تعمیر پمپ کولر، سیم پیچی موتور، تعویض و رگلاژ تسمه کولر باشد.

چگونه از سامانه هوشمند درخواست خدمات چی کارا استفاده کنم؟

شما می توانید از طریق اپ پیشرو یا اپلیکیشن اندروید چی کارا وارد حساب کاربری خود شوید یا عضویت پیدا کنید سپس در کتگوری تاسیسات و لوله کشی، کولر آبی را انتخاب کنید، به سوالات مورد نیاز پاسخ دهید و ساعت و تاریخ انتخاب خدمت و محل را انتخاب کنید. خدمت رسانان چی کارا قیمت را به شما اعلام می کنند. شما می توانید از بین قیمت های پیشنهادی و امتیاز سرویس کار یک گزینه پیشنهادی را انتخاب کنید.

همه کارا را به چی کارا بسپارید. ما در تمام مراحل سرویس کولر در کنار شما هستیم تا رضایت شما را جلب کنیم.