همه ی ما در ساختمان هایی زندگی می کنیم که دارای راه پله هایی هستند! اگر نظافت این راه پله ها را جدی نگیریم، احتمالا شاهد این موضوع خواهیم بود که به زودی مشکلاتی بر سر ما هموار خواهند شد. امروز برای شما توصیه های متفاوتی داریم. می خواهیم به شما بگوییم که نظافت راه پله خود را به چه دسته از افراد نسپارید. پس با چی کارا همراه باشید.

این افراد برای نظافت راه پله شما مناسب نیستند

شما نباید نظافت این بخش از محل زندگی و یا کار خود را به دست هر کسی بسپارید بلکه باید برای آن برنامه ریزی داشته باشید و افرادی را انتخاب کنید که برای این کار مناسب باشند. در کنار این که چه افرادی برای نظافت این بخش از ساختمان منزل مناسب هستند، باید در نظر داشته باشید که چه کسانی هم مناسب نیستند. در ادامه این دسته از افراد را به شما معرفی می کنیم:

افرادی که به زمانی که وعده می دهند، متعهد نیستند

اگر شخصی به شما اعلام  می کند که در ساعت مشخصی برای نظافت منزل یا مشاعات به شما مراجعه می کند، سپس شما متوجه می شوید که نظافتچی مذکور با تاخیر بیش از یک ساعت به شما مراجعه کرده است، باید بدانید که نمی توانید نظافت راه پله خود را به او بسپارید چرا که اگر فردی متعهد به وعده خود نباشد، صد در صد متعهد به تمیز کردن صحیح راه پله های شما هم نیست.

شخصی که قابل اعتماد نیست را نباید انتخاب کنید

هر فردی نمی تواند به خانه و یا محل کار شما مراجعه کند و ادعا کند که می تواند این کار را برای شما انجام دهد! این افراد لازم است که دارای گواهی عدم سوپیشینه و عدم اعتیاد باشند و از سوی شرکت معتبری تایید شوند. ما به شما پیشنهاد می کنیم که خدمات نظافت مشاعات خود را به چی کارا بسپارید چرا که تمامی افرادی که در این اپلیکیشن جامع ارائه خدمات مشغول بکارند، فعالیت های حرفه ای انجام می دهند.

فرد باید قیمت درستی به شما اعلام کند در غیر این صورت نباید او را بپذیرید!

شما باید به فرد نظافتچی خانم یا آقا که برای نظافت مشاعات ساختمان شما مراجعه کرده است، پول پرداخت کند، اما نباید این پول را بدون منطق و دلیل به شما بگوید! در واقع این افراد دارای دستمزد مشخصی هستند که توسط یک شرکت نظافت منزل یا ساختمان معتبر به آن اشاره شده است.

در چی کارا نرخ های مشخصی وجود دارد به همین علت شما بدون هیچ دغدغه ای می توانید خدمات نظافت مشاعات خود را بدون هیچ نگرانی به کارگران نظافت ساختمان ما بسپارید. ما در چی کارا سعی می کنیم که بهترین افراد را به شما معرفی کنیم و کمک کنیم که بدون دغدغه و نگرانی آن ها را انتخاب کنید.

نتیجه گیری

اگر در زمینه نظافت منزل، نظافت راه پله و یا حتی نظافت اداری و تجاری خود دارای دغدغه و وسواس هستید، می توانید از خدمت رسانان ما استفاده کنید. همچنین در بخش نظرات می توانید سوالات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.