چی کارا یک سامانه هوشمند درخواست خدمات است که بیش از 150 خدمت مورد نیاز شما را در طول روز برطرف می کند. اگر می خواهید بدانید که چطور این کار باید انجام شود و ثبت سفارش در چی کارا داشته باشید تا انتهای این مقاله با مجله الکترونیکی چی کارا همراه باشید.

ثبت سفارش در چی کارا

یکی از فرصت های ویژه ای که برای فراهم شده است، استفاده از اپلیکیشن و سایت سامانه ارائه خدمات و تعمیرات در منزل چی کارا است. شما به راحتی و بصورت رایگان می توانید سفارش خود را در چی کارا ثبت کنید! احتمالا می پرسید که چطور این کار انجام می شود؟

نحوه ثبت سفارش در جی کارا

برای ثبت سفارش در چی کارا لازم است که به سایت یا اپلیکیشن چی کارا مراجعه کنید و خدمت مورد نظر خود را از دسته بندی های مختلف چی کارا که به موارد زیر تقسیم می شوند، پیدا کنید:

–    نظافت

–    تاسیسات و لوله کشی

–    خدمات خانگی(ساختمانی)

–    لوازم خانگی

–    تزئینات منزل

–    برق و الکترونیک

–    خدمات خودرو

–    حمل وجابه جایی

–    کامپیوتر و موبایل

–    آموزش و مشاوره

–    تشریفات

–    بهداشتی و مراقبتی

–    سالمند

–    تور و تفریحی

پس از انتخاب خدمت مورد نظر شما باید به چند سوال کوتاه پاسخ دهید. فرض کنید که نظافت منزل را انتخاب کرده اید، شما تعیین می کنید که نظافتچی آقا یا خانم با مواد شوینده یا بدون آن بیاید! در حقیقت این سوالات کمک می کند که به خدمت رسان بفهمانید که به چه کاری نیاز دارید و چه قدر از او زمان خواهد برد.

پس از پاسخ به سوالات تخصصی شما زمان و مکان ارائه خدمت را مشخص می کنید تا خدمت رسان بداند که آیا می تواند وقتش را با شما هماهنگ کند؟ پس از همه ی این موارد شما می توانید سفارش خود را بصورت کامل رایگان ثبت کنید!

پس از ثبت سفارش چه می شود؟

پس از ثبت سفارش در چی کارا، خدمت رسانان ما با شما تماس می گیرند و در صورت نیاز از شما سوالات بیشتری را می پرسند تا قیمت را به شما اعلام کنند! اعلام قیمت از طرف خدمت رسانان ما به شما باعث می شود که شما از قیمت مطلع باشید!

پس از توافق بر روی خدمت، خدمت رسان در مکاو زمان تعیین شده توسط شما کار شما را به بهترین شکل انجام می دهد.

چی کارا در تمامی این مراحل در کنار شماست تا احساس نگرانی نکنید و در صورت بروز هر مشکلی، مشکل شما را حل کند. چی کارا با نظارت مستقیم بر روی قیمت ها و قطعات یا دستگاه هایی که استفاده می شود، خیال شما را از بابت قیمت، امنیت و تخصص راحت می کند.

خدمت رسانان در چی کارا چگونه انتخاب می شوند؟

خدمت رسانان در چی کارا پس از چند مرحله صحت سنجی و ارائه مدارکی همچون عدم پیشینه انتخاب می شوند. این کار باعث می شود که افراد مطمئن، متعهد و متخصص کارهای شما را انجام دهند! اگر می خواهید در چی کارا ثبت سفارش کنید و یا اپلیکیشن را دانلود کنید، اینجا کلیک کنید.