امروزه با افزایش تعداد موبایل و گجت های هوشمند در بین اقشار مختلف جامعه کاملا طبیعی است که بنا به دلایل گوناگون هر روز این گجت ها دچار مشکلات سخت افزاری یا نرم افزاری شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند. تعویض باتری، دکمه تاچ، فینگر پرینت ، هنگ کردن موبایل، نیاز به آپدیت نسخه اندروید یا ios و ده ها مسئله دیگر که از مسائل رایج در تعمیر موبایل هستند.

اکثر مشکلاتی که برای موبایل اتفاق می افتد غیرقابل پیش بینی است. به عنوان مثال شما از این موضوع که در فلان تاریخ، ساعت و مکان موبایل شما از دست فرزندانتان می افتد و تاچ ال سی دی آن می شکند اطلاعی ندارید. غیر قابل پیش بینی بودن نیاز به تعمیر موبایل، کاربران این گجت ها را مجبور می کند که همیشه آمادگی لازم برای این مشکل را داشته باشند و حداقل منبع قابل اعتمادی را شناسایی کنند تا در صورت لزوم موبایل خود را به آن ها بسپارند.

تعمیر موبایل

تعمیر موبایل

چرا تعمیر موبایل را باید به چی کارا بسپارید؟

چی کارا با استفاده از خدمت رسانان متخصص و حرفه ای، متعهد و وقت شناس در هر زمان و در هر مکانی آماده خدمت رسانی به شماست. خدمت رسانان بخش موبایل و تبلت چی کارا از بهترین و متخصص ترین افراد در زمینه مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری انتخاب شده اند تا شما با خیال راحت و بدون هیچ دغدغه ای بتوانید موبایلتان را به ما بسپارید!

همچنین شما می توانید در وقت و هزینه خود مقدار خیلی قابل ملاحظه ای صرفه جویی کنید. برخلاف بازار آزاد که قیمت های متنوع و گوناگونی وجود دارد تمام هزینه های تعمیر در چی کارا از پیش تعیین شده یا قابل پیش بینی هستند. ما با نظارت مستقیم بر نحوه کار خدمت رسان و خواسته شما، تمامی نگرانی های شما را در این زمینه از بین می بریم.

برای ثبت سفارش چه مراحلی را باید طی کنم؟

شما می توانید از طریق نسخه پیشرو چی کارا یا نرم افزار اندروید چی کارا وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید. سپس از طریق کتگوری کامپیوتر و موبایل، بخش موبایل و تبلت را انتخاب کنید به سوالات پاسخ دهید و سفارش را ثبت کنید. خدمت رسان های ما پیشنهاد شما را می بینند و قیمت پیشنهادی را اعلام می کنند. شما حق انتخاب دارید تا یکی از خدمت رسان های ما را انتخاب کنید. بقیه مراحل را به ما بسپارید و در اسرع وقت موبایل خود را سالم تحویل بگیرید!

کیفیت قطعاتی که خدمت رسانان چی کارا استفاده می کنند چگونه است؟

چی کارا تمامی خدمات خود را بر پایه رضایت مشتری قرار داده است و به خوبی می داند که اعتماد مشتری مهم ترین سرمایه اوست. قطعاتی که خدمت رسانان چی کارا به عنوان قطعات جدید در گوشی های مشتریان استفاده می کنند از با کیفیت ترین قطعات بازار هستند و ما کیفیت آن ها برای شما تضمین می کنیم. بنابراین از این نظر خیالتان کاملا راحت باشید.

چالش هایی که در مورد تعمیر موبایل خود داشته اید را می توانید  در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.