ماساژ معجزه ای است که اغلب افراد از فواید آن بی اطلاع هستند. ماساژ یکی از بهترین و قدرتمند ترین روش هایی است که از طریق آن می توانید به آرامش و شادابی برسید. ماساژ همچنین برای درمان بسیاری از بیماری ها و افسردگی کاربردی است. اما یکی از مسائلی که ممکن است مانع شما برای استفاده از این معجزه آرامبخش باشد، عدم آگاهی از مرکز ماساژ و ماساژور خوب است. با چی کارا همراه باشید تا درباره خدمات ماساژ در مشهد بیشتر بدانیم.

از فواید ماساژ چه می دانید؟

از ماساژ به عنوان طبی جایگزین و مکمل استفاده می شود که کاربرد ها و مزایای بسیار زیادی دارد. ماساژ دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام از آنها، دارای خواص منحصر بفرد خودشان می باشند؛ اما اگر بخواهیم به طور کلی بررسی کنیم، ماساژ می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی استرس، درد و مشکلات عضلانی داشته باشد. همچنین از آن می توان برای بهبود موارد دیگری مانند اضطراب، اختلالات گوارشی، سردرد، صدمات بافتی، آسیب های ورزشی، دردهای گیجگاهی و … استفاده کرد.

لازم به ذکر است که استفاده از ماساژ تنها برای افراد بیمار و یا افسرده نیست. افراد سالم هم در اوج نشاط می توانند از ماساژ استفاده کنند و آرامش و انرژی آن را، لمس کنند.

به دلیل مزیت های فوق العاده ی که استفاده از ماساژ می تواند برایتان رقم بزند، چی کارا خدمات ماساژ در مشهد را ارائه کرده است. اگر به دنبال خدمات ماساژ در منزل و ماساژور خانم ادامه مطلب را از دست ندهید.

آیا با انواع ماساژ آشنایی دارید؟

ماساژ، واژه ای کلی برای مجموعه ای از حرکت ها است که سبب لمس و اصطکاک دست با پوست، عضله ها، تاندون ها و رباط های بدن است. بر همین اساس ماساژ به انواع مختلفی تقسیم می شود که در زیر با لیستی از آنها آشنا می شوید:

ماساژ سوئدی

این نوع از ماساژ، نوعی ملایم از آن است که از طریق حرکاتی طولانی، مالش دادن و ضربه زدن، عضلاتتان شروع به شل شدن می کند و از طریق آن انرژی شادی بخشی را دریافت می کنید.

ماساژ معیق

این نوع ماساژ دارای حرکاتی آهسته تر و طولانی تر است؛ که برای آسیب های عضلانی بسیار می تواند مفید واقع شود.

ماساژ ورزشی

ماساژ شباهت بسیار زیادی به ماساژ سوئدی دارد؛ با این تفاوت که ورزشکاران از آن برای پیشگیری از آسیب و یا دردهایشان استفاده می کنند.

ماساژ ماشه ای

اگر از عضلاتتان استفاده زیادی می کنید این نوع از ماساژ بسیار می تواند برایتان مفید باشد. در ماساژ ماشه ای، عضلاتتان آزاد و منبسط می شود.

ماساژ در مشهد

فرقی نمی کند چه استفاده ای از ماساژ دارید، تنها کافی است از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوید. این کار را چی کارا با ارائه خدمات ماساژ در مشهد به شما ارائه می کند. برای استفاده از  ماساژ چی کارا، انتخاب هایی مانند ماساژ روسی(ریلکسیشن)، ماساژ سوئدی، تایلندی، اسپورت(مختص ورزشکاران)، ترکیبی( شامل سوئدی، تایلندی، روسی) و کینگ رویال پیش رویتان قرار دارد. اما برای ماساژ مشهد چرا باید چی کارا را انتخاب کنید؟

چی کارا در زمینه ماساژ؛ دارای متخصصان خوش قول و متعهد است که کارشان را به خوبی بلدند. همچنین استفاده از پلتفرم چی کارا، این امکان را به شما می دهد تا مقرون به صرفه و مطمئن از خدمات استفاده کنید. همچنین تا زمانی که خدمات به طور کامل برای شما به انجام برسد و به رضایت برسید، چی کارا پشتیبانی خدمت رسانی را بر عهده دارد. خدمت رسانان چی کارا پس از گذر کردن از فرایند هایی، مورد تایید هستند و تنها کافی است به فکر لذت بردن از ماساژتان باشید.