با زندگی در عصر تکنولوژی، همه چیز در حال مدرن شدن است. روز به روز شاهد فناوری و سیستم‌های نوین و جدیدی هستیم که زندگی را برای ما راحت‌تر می‌کنند. از جمله مهمترین تغییرات دنیای تکنولوژی، ورود موبایل‌های هوشمند به بازار بوده است. در واقع با حضور موبایل‌های هوشمند در جامعه نوع استفاده از تلفن همراه تغییر کرد و دیگر فقط مختص پیام دادن یا زنگ زدن نیستند. این روزها استفاده از موبایل‌های هوشمند، بخشی جداناپذیر از زندگی کاری و شخصی اغلب افراد است. همانطور که میدانیم، هرچه ظرافت موبایل بیشتر باشد، به همان نسبت آسیب‌پذیری آن هم بیشتر است. اگر جزو افراد بدشانسی باشید که گوشی‌تان ضربه دیده و نیاز به تعمیر داشته است، حتما این آسیب پذیری را درک میکنید. البته خبر خوب اینجاست که چی‌کارا، سامانه هوشمند درخواست خدمات آنلاین، هم اکنون آماده خدمت رسانی به شما است. درواقع شمارا از تعمیر موبایل مشهد ، بی‌نیاز کرده است. پیش از آنکه به متخصص برای حل مشکلتان مراجعه کنید، چند نکته را رعایت کنید:

  • پس آنکه متوجه آسیب دیدن موبایلتان شدید، پیغام یا خطایی که با آن مواجه هستید را در اینترنت جست‌وجو کنید. شاید مشکلی پیچیده نباشد و با اقداماتی ساده مشکلتان حل شود.
  • از دوستان و آشنایانتان که مشکلی مشابه شمارا پشت سر گذاشته‌اند، مشورت بگیرید.
  • به هیچ عنوان برای حل مشکلتان، از ریست فکتوری کردن موبایل استفاده نکنید. ( ریست فکتوری کردن به معنای فشردن دکمه پاور و زیاد کردن ولوم به صورت همزمان است.)

همچنین پس از آنکه به متخصص مراجعه کردید، چند نکته دیگر را رعایت کنید:

  • به تعمیرکاری که تخصص تعمیرموبایل شمارا دارد مراجعه کنید. چرا که گاهی واسطه‌ها با گرفتن مبالغ بیشتر، کارتان را به همان افراد میسپارند. چی‌کارا، سامانه درخواست خدمات، برای پیدا کردن متخصص حل مشکلتان در کنار شما است.
  • حتما پس از تعمیر و رفع مشکلتان، فاکتور و قطعه معیوب را از او بخواهید.
  • هنگام تحویل موبایلتان، تمامی امکانات دیگر آنرا چک کنید زیرا ممکن است بخاطر جابجایی قطعات دیگر، امکانات دیگر موبایلتان دچار مشکل شود.

زیر شاخه‌های تعمیر موبایل

به طور کلی تعمیر موبایل، به دو دسته سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم میشود. بخش‌های دیگر زیرمجموعه‌ای از این دو دسته هستند که به توضیح برخی از آنها میپردازیم:

بخش سخت افزاری

از مهمترین قسمت‌های تعمیر، بخش سخت افزاری و قطعات محصول است. هر گوشی قطعات و پیچیدگی‌های خاص خودش را دارا میباشد که اختلال در هر قسمت سبب مشکل در کارکرد موبایل میشود. بررسی و ترمیم برخی قطعات مثل باتری، هارد، برد، میکروفون، اسپیکر و … نیازمند تخصص بالایی است. چی‌کارا، با سپردن کار شما به متخصص هر قسمت، آماده خدمت رسانی به شما در زمینه تعمیر موبایل مشهد است.

بخش نرم افزاری

تعمیرات بخش نرم‌افزاری، بخشی دیگر از حل مشکلات موبایل هستند. برای مثال نصب آنتی ویروس، فلش کردن گوشی، برطرف کردن مشکلات آنتن دهی، بازیابی اطلاعات حذف شده، رفع مشکلات اتصال به اینترنت و … همگی در این دسته قرار میگیرند. این‌ها جزو کارهایی هستند که بازهم باید توسز متخصصش انجام گیرد در غیر این صورت، سبب بروز مشکلات بیشتر میشود.

مشکل تاچ و ال سی دی

اگر بر اثر ضربه تاچ و صفحه نمایش شما دچار آسیب دیدگی شود، روی آن لکه‌های تیره یا ترک‌ها مختلف و علائم شبیه به آنهارا مشاهده میکنید. گاهی ممکن است دیگر چیزی روی ال سی دی‌تان برای نمایش وجود نداشته باشد. گاهی این مشکل دلیل نرم افزاری دارد که به راحتی حل میشود، گاهی هم نیاز به تعویض ال سی دی و تاچ موبایلتان است که مربوط به بخش سخت افزاری است.

با مشاهده چه اختلالی، متوجه ایراد در کدام قسمت موبایلمان شویم؟

در این قسمت میخواهیم، با بررسی جزئی‌تر نشان دهیم اگر هر قسمت از دستگاهتان دچار مشکل شود، چه اختلالی را مشاهده میکنید:

  • نرم افزار: اگر موبایلتان به درستی کار نمیکند، هنگ میکند، به اینترنت متصل نمیشود و یا خاموش میشود مربوط به بخش نرم افزاری است.
  • باتری: اگر دستگاهتان سریع شارژ خالی میکند و نمیتوانید زیاد از آن استفاده کنید مربوط به باتری است.
  • صدای مکالمه: اگر صدای مکالمه به درستی شنیده نمیشود و یا هنگام صحبت نویز دارد.
  • دکمه home: این دکمه فرو رفته، خراب شده است، تاچ آیدی آن کار نمیکند و مانند قبل کارایی ندارد.
  • سوکت شارژ: اگر موبایلتان به لپ تاپ یا شارژر متصل نمیشود، این قسمت دچار مشکل شده است.
  • هدفون: پورت هدفون خراب شده یا هنگام استفاده از آن صدا شنیده نمیشود.

چرا چی‌کارا برای تعمیر موبایل مشهد ، بهترین انتخاب‌ شما است؟

متنوع بودن قیمت‌ها

اگر پایتان به بازار موبایل و مغازه‌های تعمیر موبایل باز شده باشد؛ حتما میدانید که برای انجام یک تعمیر یکسان با قیمت‌های متفاوتی روبه‌رو میشوید. در واقع قیمت ثابت و یکسانی وجود ندارد و شما دچار سردرگمی میشوید.

بالا بودن قیمت

علاوه بر متنوع بودن قیمت‌ها، گاهی آنقدر با قیمت‌های بالا برای تعمیر موبایلمان مواجه میشویم که حتی نصف قیمت موبایلمان را باید صرف هزینه‌های تعمیر آن کنیم.

خدمت رسانان با تجربه و متخصص

افراد زیادی در مشهد ادعای انجام تعمیرات موبایل را دارند اما افراد متخصص در این حوزه زیاد نیستند. چی کارا با گردآوری بهترین خدمت رسانان این حوزه این دغدغه را برای شما برطرف کرده است.

چگونه در چی کارا موبایل خود را تعمیر کنم؟

نخستین قدم برای تعمیر موبایل، حضور در یک مرکز مجاز و معتبر است و پس از آن دومین قدم سپردن کار و مشکلمان به متخصص مربوطه آن است. چی‌کارا، سامانه درخواست خدمات آنلاین با حل این چند مشکل بهترین انتخاب برای تعمیر موبایل مشهد است. شما با ثبت سفارش در این سامانه، پیش از انجام خدمتتان، هزینه تمام شده‌ی آن را به صورت شفاف میتوانید ببینید. در حقیقت، در انتهای کار دیگر هزینه‌ای اضافه بر آنچه گفته شده از شما گرفته نمیشود. مزیت دیگری که چی‌کارا برای شما فراهم میکند، انتخاب افراد متعهد، سالم و متخصص برای خدمت رسانی به شما است و گرفتن بهترین نتیجه از ثبت سفارشتان را تضمین میکند. همچنین شما میتوانید با دانلود اپلیکیشن ما، راحت‌تر از خدمات استفاده کنید.

تعمیرات موبایل چه برندهایی در چی کارا انجام می شود؟

تعمیرات همه برندهای معتبر از جمله اپل، سامسونگ، هوآوی، شیوآمی، سونی، نوکیا و … توسط متخصصین هر قسمت انجام  می شود.

برای خواندن فاکتور های مهم هزینه تعمیر موبایل در مشهد و مقاله جالب و کاربردی همیشه آماده تعمیر موبایل باشید از لینک های مربوطه استفاده کنید.