از اصلی ترین مخاطبان نرم افزار چی کارا کسانی هستند که از سیستم عامل IOS و موبایل های آیفون استفاده می کنند اگر می خواهید بدانید که چی کارا چگونه نرم افزار IOS چی کارا را برای گوشی های آیفون ارائه داده است، بهتر است با ما همراه باشید تا از کاربرد های آن مطلع شوید!

چرا باید حتما چی کارا را بر روی گوشی خود نصب داشته باشید؟

احتمالا برای شما پیش آمده است که برای نظافت منزل خود به دنبال افراد مطمئن بگردید یا برای نظافت راه پله و مشاعات ساختمان بخواهید افراد حرفه ای این کار را با قیمت مناسب انجام دهند یا برای تعمیر لوازم منزل خود به دنبال فردی هستید که کارش ضمانت داشته باشد و در صورت بروز مشکل کسی پاسخگو باشد یا حتی بعد از یه روز سخت کاری نیاز به ماساژ دارید!

همه ی این کارها را می توانید در چی کارا جست و جو کنید و خیالتان از همه جهات راحت باشد! اگر می خواهید بدانید که چطور باید نرم افزار ios چی کارا را بر روی گوشی آیفون نصب کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

safari را باز کنید!

اولین کاری که باید برای نصب نرم افزار ios چی کارا انجام دهید باز کردن safari است! بعد از باز کردن safaro در قسمت بالایی لینک app.cheekara.ir را وارد کنید. با این کار باید صفحه زیر باز شود:

نرم افزار ios چی کارا

بعد از باز شدن صفحه زیر با استفاده از این راهنما به راحتی می توانید، نرم افزار ios چی کارا را دانلود کنید. چی کارا فقط برای پلتفرم ios ارائه نشده است بلکه شما از طریق لینک های زیر می توانید نرم افزار اندروید چی کارا را هم دانلود کنید:

نرم افزار اندروید چی کارا دانلود چی کارا از کافه بازار

چگونه از نرم افزار چی کارا استفاده کنم؟

استفاده از نرم افزار سامانه ارائه خدمات و تعمیرات در منزل چی کارا بسیار ساده است. یکی از مزیت های نرم افزار ios چی کارا برای گوشی های iphpne این است که شما به راحتی می توانید، جشنواره ها را در بالای نرم افزار مشاهده کنید و از تخفیف های چی کارا استفاده کنید.

شما برای استفاده از نرم افزار چی کارا کافیست که خدمت مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از انتخاب آن به سوالات مربوطه برای دادن اطلاعات بیش تر به خدمت رسان استفاده کنید، این کار به خدمت رسان کمک می کند که قمت دقیق تری به شما بدهد و وسایل مورد نیاز را برای حل مشکل شما در تاریخ و زمانی که انتخاب کرده اید، همراه داشته باشد تا کار شما زودتر انجام شود.

پس از پاسخ به سوالات، سفارش خود را به صورت رایگان در چی کارا ثبت کنید. خدمت رسانان ما با شما تماس می گیرند و قیمت را به شما اعلام می کنند و در صورت تایید شما خدمت رسان در زمانی که شما مشخص کرده اید به مکانی که اعلام کرده اید، مراجعه می کند و کار شما را انجام می دهد

پس از انجام عملیات، قیمتی را که با خدمت رسان طی کرده اید، خدمت رسان وارد می کند و اگر کار شما نیاز به وسیله یا ابزاری داشته باشد به شما یک فاکتور می دهد. فاکتور را کارشناسان چی کارا بررسی می کنند تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

در پایان کار شما به بهترین شکل انجام شده است و پشتیبابانان چی کارا در هر مرحله در خدمت شما هستند تا مشکل شما را حل کنند.