شاید اگر کمی فنی باشید،خودتان بتوانید بخاری گازی یا برقی خود را عیب یابی کنید و متوجه شوید که مشکل اصلی از ترموکوپل بخاری است و شما باید به تعمیر ترموکوپل بخاری دست بزنید، اما این کار را باید چطوری انجام دهید؟ در این آموزش به شما کمک می کنیم که این کار را انجام دهید! در ادامه با اپلیکیشن جامع ارائه خدمات و تعمیرات در منزل چی کارا همراه باشید تا به شما کمک کنیم.

تعمیر ترموکوپل بخاری توسط خودتان!

یکی از قطعات مهم در بخاری های گازی، ترموکوپل است که شاید برای حل مشکل آن و یا تعویض قطعه نیازی به کمک گرفتن از تعمیرکار بخاری گازی نباشد! البته باید در نظر داشته باشید که تست این قطه بسیار حیاتی است تا جلوی مشکلات و حوادث احتمالی را بگیرد. پس اگر احساس می کنید که شاید بهتر باشد کس دیگری این کار را انجام دهد، بهتر از خدمت رسان های چی کارا کمک بگیرد تا این کار را برای شما انجام دهند.

همچنین اگر نیاز به تعمیر هیتر برقی یا تعمیر بخاری برقی دارید، کارشناسان ما می توانند به شما کمک کنند، تنها کافی است که با شماره 05137676070 تماس بگیرید و از آن ها کمک بخواهید. اگر سوالی دارید، می توانید با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

فیلم تعویض ترموکوپل بخاری گازی و نصب آن

فیلمی که در ادامه مشاهده می کنید به شما کمک می کند که به تعمیر و یا تعویض این قطعه گازی بپردازید و خودتان مشکل را حل کنید. پس در صورت نیاز حتما چند بار فیلم را مشاهده کنید تا دچار مشکل نشوید:

تست ترموکوپل بخاری باید به این گونه انجام شود

بعد از نصب و یا تعویض ترموکوپل بخاری برای اتمام تعمیر ترموکوپل بخاری گازی لازم است که تست را انجام دهید. تست به شما کمک می کند که خیلی بهتر قادر باشید از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. در ادامه مراحل اصلی تست ترموکوپل بخاری را برای شما آورده ایم:

تست سالم بودن ترموکوپل بخاری با روش های زیر

برای این که متوجه شوید قطعه شما سالم است یا نه می توانید پایانه ترموکوپل را به واسطه دو عدد کابلی که در اختیار دارید به یک بلندگو وصل کنید! بعد از این که به طور موفقیت آمیز توانستید این کار را انجام دهید، باید سیم ها را در بازه ی 25 سانتی متری کمی گرم کنید. اگر صدای تق تق از بلندگو شنیدد، می توانید مطمئن باشید که ترموکوپل شما سالم است و می توانید از آن استفاده کنید.

سخن آخر در مورد تعمیر ترموکوپل بخاری

تعمیر ترموکوپل بخاری به شیوه ای صحیح باعث می شود که شما قادر باشید، مشکلات را به بهترین شیوه حل کنید و آن ها را مهار کنید، فقط کافی است که به خود ایمان داشته باشید و در این زمینه از کمک افراد متخصص کمک بگیرید. در هر صورت اگر مشکل شما حل نشد، می توانید از متخخصان و تعمیرکاران حرفه ای چی کارا کمک بگیرید که آموزش های لازم را دیده اند و می توانند مشکل شما را حل کنند.