اسباب کشی منزل جزو دشوارترین کارهایی است که هر کس در طول زندگی آن را تجربه میکند. البته چیزی که بیشتر از سختی آن مهم است، حفظ سلامتمان در طول اسباب کشی است. به احتمال زیاد اسباب کشی، جزو کابوس برانگیزترین اتفاق برای خانم‌های خانه‌د‌ار است. افراد گاهی چند بار در سال با این اتفاق مواجه میشوند. اگر جزو افرادی هستید که اولین بار با اسباب کشی منزل مواجه شده‌اید و یا از سختی کار میترسید، باید بدانید اصلا جای نگرانی نیست؛ چرا که چی‌کارا، سامانه هوشمند خدمت رسانی آنلاین سختی کار را برای شما آسان کرده است. در ادامه میخواهیم بدانیم برای انجام بهترین و منظم‌ترین اسباب کشی رعایت چه نکاتی ضروری است؟

اسباب کشی منزل

چگونه اسباب کشی منزل راحت‌تری داشته باشیم؟

وسایل مورد نیازتان را از قبل آماده کنید

شما پیش از نقل مکان از خانه‌ای به خانه‌ی نیاز به تهیه یک سری وسایل و ابزار دارید تا کارتان را راحت‌تر انجام دهید. از جمله وسایلی که بسیار میتواند مورد استفاده‌تان قرار بگیرد میتوان به کارتن‌ها در ابعاد مختلف، طناب‌های ضخیم و محکم، نوار چسب پهن، روزنامه برای نگهداری از اشیای شکستنی و … اشاره کرد. برای تهیه کارتن‌ها میتوانید آنهارا آماده و نو بخرید و یا میتوانید به با مراجعه به مغازه‌های محلی تعدادی از کارتن‌های اضافی‌شان را بگیرید. کارتن‌ها جزو مهمترین بخش اسباب کشی منزل هستند. حواستان را جمع کنید آنهارا بیش از حد سنگین نکنید.

وسایل اسباب کشی‌تان را نگه دارید

تا جایی که جا دارید و میتوانید از وسایلی که برای اسباب کشی‌تان استفاده کردید، نگهداری کنید چرا که سال‌های بعد حتما دوباره مورد استفاده‌تان قرار میگیرند.

کارتن‌هایتان را نام گذاری کنید

حتما این کار را انجام دهید چرا که سبب میشوید شما گیج نشوید و بدانید هر بسته و کارتن مال کدام قسمت از خانه است. تهیه فهرست هم بسیار میتواند به شما کمک کند. فهرستی از تمام وسایل و کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید. حتی میتوانید از یک برنامه زمان‌بندی شده هم برای انجام کارهایتان کمک بگیرید. با انجام این کارها، منظم‌ترین اسباب کشی منزل را تجربه میکنید. برای مطالعه بیشتر در مورد اسباب کشی از بخش حمل و جابجایی مجله الکترونیکی چیکارا استفاده کنید.

پیش از اسباب کشی، حتما خانه جدیدتان را نظافت کنید

تمامی تلاشتان را بکنید که پیش از اسباب کشی، منزل جدیدتان را تمیز کنید. اگر این کار را به بعد از اسباب کشی موکول کنید باعث میشود بیشتر دچار سردرگمی شوید. اگر خودتان از عهده نظافت بر نمی‌آیید و یا درگیر جمع کردن وسایل منزلتان هستید، میتوانید از شرکت‌های نظافتی کمک بگیرید. چی‌کارا، سامانه آنلاین خدمات، با انجام خدمت نظافت شمارا از دغدغه و نگرانی راحت کرده است.

شرکت حمل‌ونقل معتبر انتخاب کنید

این بخش جزو مهمترین قسمت‌های اسباب کشی منزل است. برای اینکه کارتان را به خوبی به پایان برسانید حتما از شرکت‌های حمل و نقل باتجربه و مطمئن استفاده کنید. انتخاب یک شرکت معتبر به شما کمک میکند تا از سالم به مقصد رسیدن وسایلتان، اطمینان خاطر داشته باشید. سامانه هوشمند خدمات آنلاین چی‌کارا، با فراهم آوردن افراد متعهد و سالم و معتبر شمارا از خدمات اسباب کشی منزل بی‌نیاز کرده است. چی‌کارا علاوه بر ارائه خدمات حمل و نقل برای اسباب کشی، خدمات بسته بندی وسایل شمارا هم انجام میدهد. برای ثبت سفارش راحت‌تر در بخش اسباب کشی، میتوانید اپلیکیشن چی‌کارا را دانلود کنید و ثبت سفارش انجام دهید. چی‌کارا، ارائه بهترین خدمات با به صرفه‌ترین قیمت‌هارا تضمین میکند.

حمل بار مشهد، حمل اثاثیه مشهد، اسباب کشی منزل مشهد و باربری مشهد همه توسط بهترین خدمت رسانان حوزه حمل بار و اثاث کشی قابل انجام است. شما می توانید در هر قسمت مشهد که حضور دارین با ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن اندروید یا ios، ثبت سفارش آنلاین یا شماره تماس 05137676070 از خدمات سامانه درخواست خدمات چی کارا استفاده کنید.

حمل بار

خیالتان با چی کارا راحت باشد!

اسباب کشی و حمل بار مشهد با چی کارا با تضمین امنیت و سلامتی کامل شما انجام می شود و در صورت هرگونه اتفاقی چی کارا پاسخگوی تمام خدمات خود خواهد بود. چی کارا دغدغه ای را برای شما برطرف کرده است که شما با استفاده از خدمات آن می توانید باربری، اسباب کشی منزل، اسباب کشی اثاثیه مشهد و .. به راحتی می توانید با قیمت مناسب خدمات خود را دریافت کنید.

حمل بار مشهد با سامانه درخواست خدمات چی کارا

یکی از سفارش هایی که در شهر بزرگی مانند مشهد خیلی زیاد از آن استفاده می کنیم، خدمات حمل بار و اسباب کشی اثاثیه منزل است. حمل بار و اسباب کشی منزل در مشهد با استفاده از مجهزترین و به‌روزترین ماشین‌ها، رانندگانی حرفه‌ای و باتجربه و در سریع‌ترین زمان انجام می‌گیرد.

نیسان بار مشهد

یکی دیگر از خدماتی که در سامانه درخواست خدمات چی کارا انحام می شود فرستادن نیسان بار به محل درخواستی شما است و شما می توانید باتوجه به نوع بار و اسباب و اثاثیه خود از این سرویس استفاده کنید.

وانت بار مشهد

وانت‌بار برای حمل بار مشهد، جابه‌جایی وسایل و اثاثیه شما از باتجربه‌ترین و حرفه‌ای‌ترین رانندگان و همچنین وسیله نقلیه استاندارد و ایمن استفاده می‌کند. با چی کارا لازم نیست نگران هیچ چیزی باشید.

چرا باید از چی کارا برای جا به جایی و حمل و نقل وسایل و اثاثیه استفاده کنم؟

چی کارا یک سامانه هوشمند درخواست خدمات است که بیش از 150 خدمت مورد نیاز شما را با قیمت مناسب، کیفیت بالا و تحت نظارت رسمی انجام می شود. چی کارا تمامی احتیاط های لازم نظیر بیمه، گواهی عدم سوپیشینه و گواهی عدم اعتیاد را برای تمامی خدمت رسانان خود انجام می دهد.

چه عواملی در قیمت اسباب کشی مشهد و نیروی اسباب کشی تاثیر دارد؟

نیروی اسباب کشی و جا به جایی و حمل نقل اثاثیه و اسباب چی کارا توسط بهترین و حرفه ای ترین افراد این حوزه انجام می شود. خدمت رسان های این حوزه قیمت های خود را بر اساس معیار های زیر ارائه می کنند:

میزان ساعت کار

اغلب نیروها و ماشین های حمل بار با یک قیمت ورودی ثابت و ساعتی انجام می دهند. شما می توانید از تمامی قیمت ها پیش از انجام سفارش مطلع شوید.

طبقات مبدا و مقصد

یکی از نکات تاثیر گذار در قیمت نیروی اسباب کشی برای انجام کار تعداد طبقات مبدا و مقصد برای حمل بار است.

نحوه ثبت سفارش در سامانه چی کارا

شما می توانید وارد اپلیکیشن یا ثبت سفارش آنلاین چی کارا شوید، حمل بار را انتخاب کنید به سوالات مربوطه پاسخ بدید و زمان و تاریخ مورد نظر خود را برای انجام سفارش انتخاب کنید.