این روزها همه در خانه هایی زندگی می کنیم که باید برای سلامتی جسم و روحمان هم که شده اقدام به تمیزسازی و پاک کردن آن بکنیم. در واقع این کار یکی از مهم ترین شیوه هایی است که باید به آن توجه داشته باشیم که کیفیت زندگی خود را بسیار بهتر از گذشته بکنیم. امروز در چی کارا می خواهیم در مورد هزینه نظافت منزل در سال 98، نظافت خانه در شهر مقدس مشهد، شماره خدمات نظافتی، نظافت آپارتمان و محل زندگی بصورت سریع صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

هزینه نظافت منزل در سال 98

نظافت منزل در خانه باید خیلی سریع و خوب انجام شود و همین موضوع باعث می شود که متوجه شویم قادر هستیم هر چند وقت یکبار این کار را انجام دهیم. کارشناسان ما به شما کمک می کنند که در این زمینه از بهترین چیزها پیروی کنیم. اگر نیاز به راهنمایی دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آن ها راهنمایی بخواهید.

طبق اطلاعاتی که ما داریم، میانگین قیمت های نظافتی که در سال 98 توسط خدمت رسانان به افراد مختلف ارائه می شد، شامل موارد زیر بود:

  • خانه تکانی 7 ساعته تنها 90 هزارتومان!
  • نظافت راه پله و مشاعات تنها طبقه ای 10 هزارتومان
  • نظافت مبل به ازای هر نفر 10 هزارتومان

این قیمت های پایین به علت نظارت چی کارا بر تمامی کارها بود و همین موضوع باعث شد که خیلی از افراد با خدمات دگیر ما از جمله تعمیرات لوازم منزل، ماساژ در منزل و … آشنا شوند.

نظافت خانه در مشهد

نظافت خانه اگر می خواهید در شهر مقدس مشهد انجام بشود، باید مواردی در آن رعایت شود! مثل این که از هر کسی برای این کار استفاده نشود و فرد دارای حداقل های لازم از جمله عدم سوپیشینه، سوسابقه و اعتیاد باشد. باید در نظر داشته باشید که تمامی خدمت رسانان ما دارای این شرایط هستند پس به آن ها می توانید اعتماد کنید و خدمات مورد نیاز خود را از آن ها بخواهید.

شماره خدمات نظافتی معتبر را از کجا پیدا کنیم؟

بعضی از افراد دوست ندارند که با استفاده از اپلیکیشن و یا سایت چی کارا اقدام به سفارش گذاری کنند البته این شیوه دارای مزایای زیادی است که از جمله آن می توان به آسانی سفارش گذاری، انتخاب خدمت رسان راحت تر، دادن اطلاعات دقیق تر، نظارت بهتر و … اشاره کرد، اما با این حال برخی ترجیخ می دهند که به شیوه تلفنی و گرفتن شماره خدمات نظافتی منزل اقدام به این کار کنند.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، کافی است که با شماره 05137676070 تماس بگیرید و از آن ها بخواهید  که سفارش شما را بصورت رایگان ثبت کنند تا افراد ما به راحتی بیشتری بتوانند به شما مراجعه کنند.

نظافت فوری خانه، آپارتمان و منزل مبله

اگر می خواهید خانه ی خود را سرسیعا تمیز کنید، بهترین و سریع ترین شیوه استفاده از اپلیکیشن جامه ارائه خدمات و تعمیرات در منزل چی کارا است که این کارها را به بهترین شکل برای شما انجام می دهد.