برای تعمیر کامپیوتر در منزل مشهد باید نکاتی را بدانید و از عوامل موثر در هزینه تعمیر کامپیوتر مطلع شوید تا با اطلاعات بیشتری از این خدمت استفاده کنید.

تعمیر کامپیوتر در منزل مشهد

تعمیر کامپیوتر در منزل مشهد

عوامل موثر بر قیمت تعمیر کامپیوتر در منزل مشهد

خیلی بد می شود که در میان مشغله های کاری و درگیری های روزمره مان، تعمیر کامپییوتر هم اضافه شود آن موقع است که کار هایمان بیشتر از همیشه در هم گره می خورند. با رشد روز افزون استفاده از موبایل و تبلت های هوشمند، هنوز هم نیاز به استفاده از کامپیوتر های شخصی یا به اصطلاح PC هست. البته استفاده از سیستم های کامپیوتری در بین گرافیست ها، برنامه نویسان، گیمر های حرفه ای و … هم در حال رشد است!

سفارش های تعمیرات کامپیوتر و لپ تاب با توجه به ایرادات و اشکالات قبلی که در سامانه هوشمند درخواست خدمات چی کارا ثبت شده است، احتمالا یکی از موارد زیر است:

  • سوختن یا شکستن صفحه نمایش لپ تاب و کامپیوتر
  • از کار افتادن وب کم لپ تاب
  • بک آپ گیری از اطلاعات هارد درایو
  • بازگردانی اطلاعات هارد
  • نصب و فعال سازی آنتی ویروس
  • ضربه خوردگی لپ تاب و سوختن هارد درایو
  • ارتقا سخت افزاری سیستم از قبیل رم و هارد
  • خرابی باتری لپ تاب
  • سی دی را نمی خواند ( خرابی دی وی دی رایتر)
  • بالا نیامدن ویندوز و نصب ویندوز

کدام قطعه خراب شده است؟

هزینه تعمیر یا تعویض قطعات مختلف در کامپیوتر یا لپ تاب با یکدیگر متفاوت است و اصلی ترین نکته در تعیین هزینه هم، همین نکته است که کدام قطعه از سیستم خراب شده است. به عنوام مثال اگر مشکل شما خرابی صفحه نمایش باشد این که صفحه نمایش شما چند اینچی است در تعیین هزینه بسیار مهم است. قیمت تعمیر یا تعویض صفحه نمایش های 13، 15 و 17 اینچی باهم بسیار تفاوت دارند!

بعضی اوقات تعمیرکار، برای این که شما کم تر هزینه کنید به شما پیشنهاد استفاده از قطعه دست دوم می دهد در این موقعیت ها حتما از او تضمین و گارانتی سالم بودن محصول بخواهید!

نوسانات بازار ارز

متاسفانه با شرایط فعلی در کشور و وارداتی بودن تمام لوازم سخت افزاری مورد نیاز برای تعمیر کامپیوتر، نوسانات بازار ارز با هر تغییر کوچکی، تاثیر زیادی بر قیمت اجناس و هزینه تعمیرات لپ تاب و کامپیوتر می گذارد.

ضمانت و گارنتی

برخی از سرویس کاران و تعمیر کاران حرفه ای برای کار خود تضمین می دهند که در صورت امشکل احتمالی در یک بازه زمانی دوباره مشکل را این دفعه به صورت رایگان تعمیر کنند. معمولا در این زمان دستمزد پرداختی به سرویس کار یا تعمیر کار کمی بالاتر از حد عادی است. البته این را در نظر داشته باشید گارانتی شامل ضربه فیزیکی نیست!

تعمیر کامپیوتر در منزل مشهد

تعمیر کامپیوتر در منزل مشهد

کیفیت قطعات مورد استفاده

استفاده از قطعات اورجینال و اصلی در تعمیر کامپیوتر و لپ تاب صد در صد هزینه بالاتری نسبت به تعمیر با قطعات درجه دو و درجه سه دارد! برخی از متخصصین متاسفانه از قطعات درجه دو و سه استفاده می کنند که متاسفانه احتمال آسیب به سیستم شما را دارد.

شما می توانید با استفاده از خدمت تعمیر کامپیوتر در منزل مشهد، چی کارا استفاده کنید و خیالتان از همه چی راحت باشید چرا که ما در کنار شما هستیم!