تعمیر کامپیوتر در منزل یا محل انتخابی شما یکی از خدمت های پرطرفدار سامانه هوشمند درخواست خدمات چی کاراست. امروز با هم کمی درباره تعمیر کامپیوتر در منزل صحبت می کنیم.

تعمیر کامپیوتر در منزل

تعمیر کامپیوتر در منزل

تنها سامانه هوشمند درخواست خدمات حرفه ای 

چی کارا تنها سامانه ی حرفه ای، تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع برند های کامپیوتر و لپ تاب است که با استفاده از سرویس کاران متخصص و متعهد با تجهیزات و لابراتور های پیشرفته، مورد رضایت مشتریان خود قرار گرفته است.

اگر در مشهد هستید و نیاز به تعمیرات سخت افزاری یا نرم افزاری دارید کافیست روی این لینک کلیک کنید تا بتوانید اپلیکیشن نسخه ios و اندروید را  دریافت کنید یا از طریق سایت ثبت سفارش کنید.

چرا چی کارا را انتخاب کنیم؟

رضایت مشتری اینجا حرف اول را می زند!

تمامی خدمات ما در چی کارا تا جلب رضایت کامل شما ادامه دارد و هدف اصلی ما جلب رضایتمندی شماست. چی کارا تمام خدمات سرویس کاران و تعمیر کاران خود را ضمانت می کند تا درصورت بروز مشکل احتمالی مادی یا معنوی، آن را جبران کند.

قیمت مناسب و تضمینی

یکی از دغدغه های چی کارا، برآورد هزینه و کنترل و نظارت بر قیمت انجام خدمت است تا به درستی هزینه گذاری شود. متاسفانه در بازار کسب و کار های تعمیرات لپ تاب و حتی موبایل و تبلبت های هوشمند قیمت مصوبی برای هزینه و قطعات وجود ندارد و ممکن است هزینه های برآورد شده توسط افراد مختلف بسیار متغیر باشد!

کنترل بر نحوه عملکرد خدمت رسان

تمام خدمت رسانان ما علاوه بر مهارت و تخصص، تعهد دارند تا در زمان تعیین شده و طبق خواسته های شما مشکل را برطرف کنند. شما نیاز به پیگیری ندارید! کارشناسان ما در چی کارا به صورت مداوم در حال پیگیری کار شما و دیگر کاربران هستند تا نگرانی ای از این بابت نداشته باشید.

چه خدماتی در زمینه تعمیر کامپیوتر در منزل انجام می شود؟

  • ارتقا و بهبود تمام سیستم های رایانه ای از قبیل کامپیوتر و لپ تاب
  • حذف ویروس و برنامه های مخرب
  • شبکه سازی از قبیل راه اندازی شبکه خانگی و شبکه کامپیوتر اداری
  • عیب یابی کامپیوتر و تعمیر آن در محل
  • حذف و راه اندازی مجدد نرم افزار های کامپیوتری
  • عیب یابی شبکه های کامپیوتری و حل مشکل آن ها
  • تعمیرات تخصصی کامپیوتر های خانگی
  • پشتیبانی از اینترنت و ایمیل، نگه داری سیستم های کامپیوتری

نکاتی درباره تعمیر کامپیوتر در محل

اطلاع رسانی مشکل پیش آمده

حتما قبل از آمدن خدمت رسان به او مشکلی که با آن برخورد کرده اید توضیح دهید تا در صورت نیاز با خود وسایل مورد نیاز جهت تعمیر سیستم شما را بیاورد. این کار در وقت و هزینه شما و خدمت رسان صرفه جویی می کند.

همکاری با خدمت رسان

به سوالات خدمت رسان با دقت پاسخ بدهید و درصورت نیاز برای رفع مشکل در محل خدمت رسان با او همکاری کنید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

چی کارا برای جلب رضایت شما نیاز به انتقادات، پیشنهادات و تجربه های شما در برخورد با خدمت رسانان دارد، پس لطفا با ما همکاری کنید.

نظر شما چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.