همیشه این سوال برای افراد بوجود می آید که باید نظافتچی خانم یا آقا برای کار خود پیدا کنند؟ تفاوت آن ها در چیست؟ کدام کار را بهتر انجام می دهد؟ امروز در چی کارا نتیجه سفارشات شما و تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است را با یک راهکار عملی خدمتتان عرض می کنیم، پس بدون نگرانی همراه چی کارا باشید.

آمار فعالیت های نظافتچی های خانم و آقا در چی کارا به چه صورت است؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید میل مردم برای سفارش کارگر نظافتی خانم و آقا به چه صورت است؟ امروز با شما آمار و ارقامی را در میان می گذاریم که به شما کمک می کند در تصمیم گیری خود بهتر از گذشته عمل کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که این آمارها کاملا واقعی و توسط کارشناسان ما تجزیه و تحلیل شده است.

شاید برایتان جالب باشد که آمار استفاده از نظافتچی های آقا برای راه پله و مشاعات، اداری و تجاری بیشتر از خانم ها است، اما در مورد نظافت منزل بیشتر افراد ترجیح می دهند که از کارگرهای خانم برای این کار استفاده کنند و دلیل آن هم می تواند وسواس بیشتر خانم ها برای نظافت و یا حتی ارتباط بهتر افراد با خانم های نظافتچی باشد.

میزان رضایت از نظافتچی های خانم یا آقا کدام بیشتر است؟

برایتان احتمالا جالب باشد که بدانید، استفاده از نظافتچی های خانم یا آقا بر این صورت است که درصد رضایت از کار خانم ها حدودا 95 درصد و آقایان حدودا 98 درصد است. این موضوع نشان دهنده این است که باور وسواسی بودن خانم ها اشتباه است و آقایان هم به همان اندازه در این زمینه می توانند موثر عمل کنند.

میانگین امتیازات خانم ها بیشتر است یا آقایان؟

اگر برای مهم است که از نظر کاربران کدام مورد از افراد بیشتر در این زمینه می توانند به شما حس بهتری بدهند، باید بدانید که نرخ امتیازات آقایان کمی از خانم ها بیشتر است. طبق آمارهای رسمی و موثق نرخ رضایت از خانم ها حدود 4.52 از 5 بوده است در حالی که نرخ رضایت از آقایان بصورت میانگین 4.56 بوده است. در این زمینه اگر نیاز به مشورت دارید، می توانید همین الان با شماره 05137676070 تماس بگیرید.

میانگین قیمت آقایان بیشتر است یا بانوان؟

برای کارگر نظافتی بهتر است بدانید که هزینه خانم ها بصورت کمی از آقایان در یک مدت زمان بیشتر است! آقایان معمولا کمی ارزان تر خدمات نظافتی منزل شما را انجام می دهند در حالی که خانم ها هزینه ی دریافتیشان بیشتر است. پس اگر برای شما هزینه مهم است احتمالا استفغاده از نظافتچی خانم می تواند نیاز شما را تا حد زیادی برطرف کند.

نتیجه گیری

اگر می خواهید که خدمات خوبی دریافت کنید و هزینه کمتری پرداخت کنید در بیشتر مواقع استفاده از خدمات نظافتی آقایان  می تواند شما را به این هدف نزدیک کند. در این زمینه می توانید تجربیات و نظرات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.