یکی از اتفاقاتی که ممکن است برای ساختمان یا آپارتمان، محل زندگی یا کار شما اتفاق بیفتد از کار افتادن پکیج ها یا ابگرمکن هاست. راهنمای زیر را دنبال کنید در صورت برطرف نشدن مشکل با استفاده از خدمت تعمیر پکیج در مشهد ، سامانه هوشمند درخواست خدمات چی کارا مشکل خود را در سریع ترین زمان ممکن حل کنید. تعمیرات پکیج در بخش تاسیسات و لوله کشی است.

تعمیر پکیج در مشهد

شعله پکیج یا آبگرمکن خاموش شد!

بعضی اوقات خاموش شدن شعله دلیل توقف کار است که در این مواقع شما خودتان می توانید مشکل را حل کنید.  برای حل مشکل خاموش شدن شعله طبق راهنمای محصول که توسط کارخانه تهیه شده و بصورت برچسب روی پکیج ها و آبگرمکن ها وجود دارد، عمل کنید تا مشکل برطرف شود. (توجه: در صورت خاموش شدن شعله و استشمام بوی گاز فوراً شیر گاز را ببندید و از یک خدمت رسان مطمئن کمک بگیرید.)

مشکل خاموش شدن پکیج هر چند وقت یکبار اتفاق می افتد؟

اگر خاموش شدن شعمک پیلوت زیاد اتفاق می افتد، حتما از سرویس کاران چی کارا استفاده کنید که ترموکوبل آبگرمکن و پکیج را چک کنند. (ترموکوبل ابزاری برای امنیت بیشتر است که در وسایل گازسوز استفاده می شود. وظیفه این قطعه بسیار مهم، قطع کامل گاز بللافاصله پس از خاموش شدن شمعک پیلوت است.)

بارها گزارش شده است که ترموکوبل پس از مدتی به دلایل مختلف از جمله گرفتگی و  کثیف شدن کاربرد خود را از دست می دهد و در مواقعی که باید گاز را قطع کند، این کار را انجام نمی دهد. پس حتما نسبت به بوی گاز حساس و آگاه باشید.

در چه مواقعی تعمیر پکیج در مشهد به صرفه نیست؟

در بعضی مواردی که پیش می آید مانند نشتی مخزن پکیج و آبگرمکن یا قابل تعمیر نیست و یا در صورت تعمیر اصلا این هزینه مقرون به صرفه  نیست و تعویض مخزن تنها راه حل است.

تعمیر پکیج در مشهد

چه خدماتی در سامانه هوشمند درخواست خدمات چی کارا در زمینه تعمیر آبگرمکن در مشهد انجام  می شود؟

خدمات تعمیر و سرویس پکیج و آبگرمکن در مشهد که در سامانه هوشمند درخواست خدمات چی کارا ارائه می شود شامل موارد زیر است:

  • هواگیری پکیج
  • شستشوی پکیج
  • اسید شویی پکیج
  • گرم نشدن آب پکیج
  • عیب یابی کد خطای پکیج
  • و …

بیشتر سفارش هایی که در سامانه درخواست خدمات چی کارا ثبت می شود برای سرویس و تعمیر آبگرمکن در مشهد به دلیل به وجود آمدن مشکلاتی از قبیل کارکرد نادرست ترموستات و ترموکوبل است که باعث خاموش شدن شعله پیلوت می شود.

برخی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت و هزینه انجام خدمات سرویس و تعمیر آبگرمکن در مشهد:

برقی یا گازی بودن آبگرمکن

برخی از مدل های آبگرمکن ها و پکیج ها از گاز برای گرم کردن آب داخل پکیج استفاده می کنند و مدل های گران قیمت تری هم وجود دارد که از برق استفاده می کنند. تفاوت چندانی  در هزینه تعمیر اجزای داخلی این پکیج ها وجود ندارد.

تعویض یا تعمیر

برای این موضوع که به شدت در هزینه تمام شده تعمیرات پکیج و آبگرمکن تاثیر گذار است از یک مشاور استفاده کنید.

می توانید با استفاده از اپ پیشرو، اپلیکیشن اندروید یا تماس تلفنی به شماره 05137676070 سفارش خود را به صورت رایگان ثبت کنید تا در سریع ترین زمان ممکن، خدت رسانان متخصص چی کارا مشکل شما را برطرف کنند.